A0:  سکوت تنها دوستی هست که هرگز خیانت نمی کند
 
درباره وبلاگ


عاشقانه های من تقدیم به یگانه عشق زندگیم
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



عاشقانه
جملات عاشقانه ی من تقدیم به یگانه عشق زندگیم




 

تقدیم به کسی که در کنارم نیست اما حس بودنش به من شوق زیستن میدهد...

 

چه شبها تا سحر نام تو را از دل صدا كردم

 


دلم را با جنون بی كسی ها آشنا كردم

 


نفهمیدم چه رنگی دارد این شبهای شیدایی

 


كه قلبم را فقط با خاطراتت مبتلا كردم

 


چه حسی بود در قلبم شبیه كوچه برفی

 


به راه كوچه برفی ترا از خود جدا كردم

 


نفهمیدم كه می میرم نباشی مثل پروانه

 


تو را من در ته این كوچه برفی رها كردم

 


چه شبها تا سحر با قاصدك در خلوتی بیرنگ

 


نشستم مو به موی خاطراتت را سوا كردم

 


به پای قاصدك بستم صبوری را شبیه گل

 


نوشتم روی گلبرگش كه من بی تو چه ها كردم



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:37 قبل از ظهر ::  نويسنده : محمد

 
cache01last1395099729